Przejdź do głównej zawartości
Ogromne zwolnienia pracowników w branży gier wideo
Trzeba przyznać, że ostatni okres dla branży nie jest najlepszy.
Activision Blizzard zwolniło 800 pracowników, masowe zwolnienia w 21st Century Fox, które przejął Disney i teraz EA pozbyło się około 350 pracowników.
To 4% z całej kadry. Electronic Arts tłumaczy te posunięcie słabymi wynikami finansowymi, na które mógł mieć także wpływ słabo przyjęty Anthem. Nie wiem jak was, ale mnie kompletnie ta sytuacja nie dziwi. Ostatnio wydawcy skupiają się tylko i wyłącznie na zyskach. Tworzą gry, które mają jak najwięcej zarobić i nie pamiętają o najważniejszej zasadzie. Gry mają przede wszystkim bawić gracza, a nie wyciągać od niego coraz więcej kasy. Nic dziwnego, że takie produkty coraz gorzej się sprzedają. Gry usługi, w których jest coraz mniej fabuły, a coraz więcej mikropłatności. Wydawanie niekompletnych tytułów, łatanych przez miesiące po premierze. Wszystkie te powyższe rzeczy, skutecznie mnie zniechęcają do kupna gry zaraz po premierze. I jeszcze te ceny z kosmosu. Nic dziwnego, że wielu z nas graczy, woli poczekać te kilka miesięcy, aż tytuł zostanie naprawiony i wydany w finalnej wersji i wyceniony za rozsądne pieniądze.
Komentarze
Prześlij komentarz