Fallout 76 - wydajnościowa tragedia i błędy techniczne
Bethesda ostrzegała przed wieloma błędami technicznymi, ale to co zaserwowała fanom Fallouta przerosło najśmielsze oczekiwania.
Spadki animacji sięgają nawet do 12 klatek animacji na sekundę. O dziwo najgorzej wypadła najpotężniejsza konsola, XBO X, co pokazuje, że silnik gry kompletnie nie radzi sobie z tytułem online. PS4 i XBO celuje w 30 klatek, ale tę wartość bardzo rzadko utrzymuje.Zostawmy tragiczną wydajność w spokoju. Dzisiaj pojawiło się wideo, w którym w grze odpalono trzy atomówki blisko siebie. Gdy próbowano dostać się do miejsca gdzie bomby spadły na ziemię, serwer gry padł.
To pokazuje jak Fallout 76 jest niedorobionym produktem i nie jestem pewny czy jakakolwiek aktualizacja tu coś wskóra. Nie wspominam już w ogóle, że Fallout 76 nawet bez tych wszystkich bubli technicznych jest bardzo przeciętnym tytułem, który nie ma zbyt dużo do zaoferowania. Szkoda, że Bethesda psuje tak znakomitą markę takim… sami dodajcie epitet określający Fallouta 76.
Komentarze
Prześlij komentarz