Reklama


Aliens: Colonial Marines - modder poprawił AI ksenomorfów

Pamiętacie jeszcze grę Aliens: Colonial Marines? Pewnie, że tak. Kto by zapomniał tak nieudany tytuł, który zawiódł miliony fanów Obcego.


Ale nie o tym chciałem mówić. Podobno modder, niejaki jamesdickinson963, poprawił jedną literę w jednej linijce w pliku ini i AI ksenomorfów podskoczyła do góry, jak marins ugryziony w tyłek przez larwę obcego. Wystarczy usunąć literę “a” w poniższym kodzie (literę pogrubiłem) i ksenomorfy zamienią się w istne maszyny do zabijania.
ClassRemapping=PecanGame.PecanSeqAct_AttachXenoToTether -> PecanGame.PecanSeqAct_AttachPawnToTeather
Dla tych z was, którzy chcą przetestować zmianę, umieszczam poniżej poprawiony kod. Dajcie znać czy faktycznie Obcy stali się mądrzejsi?
ClassRemapping = PecanGame.PecanSeqAct_AttachXenoToTether -> PecanGame.PecanSeqAct_AttachPawnToTether
A co w praktyce zmiana kodu zmienia w zachowaniu obcych? W teorii, ksenomorfy mają lepiej wykorzystywać w walce otoczenie w jakim się znajdują. Mają lepiej wykorzystywać przewagę liczebną, flankować gracza, wspinać się po ścianach, korzystać z szybów wentylacyjnych i ogólnie mają być agresywniejsze.

Komentarze

Reklama

Popularne posty