Project CARS 2 - porównanie wydajnościowe i wizualne na PS4, PS4 Pro, XBO i PC
W sieci pojawiło się porównanie wydajnościowe i wizualne gry Project CARS 2 na cztery wiodące platformy do grania.
Dzięki Candyland wiemy już na jakiej platformie gra wygląda najlepiej i nie ma większego zaskoczenia, że na PC tytuł ten prezentuje się najokazalej, ale przejdźmy do konkretów.
Pierwszy filmik ukazuje różnice graficzne między dwoma konsolami Sony - PS4 i PS4 Pro. Jak łatwo się domyśleć PS4 Pro wygrywa pod tym względem ze swoją starszą siostrą. Jeśli chodzi o płynność animacji obie konsole mają prawie zawsze stałe 60 klatek. Aby tego dokonać gra na obu platformach stosuje w czasie rzeczywistym skalowanie rozdzielczości. Oznacza to w praktyce, że rozdzielczość grafiki zmniejsza się, gdy na ekranie dzieje się z byt wiele, by zachować stałe 60 klatek na sekundę w docelowej rozdzielczości. Na PS4 spadki rozdziałki sięgają nawet do 864p, a na PS4 wahają się od 1080p do 1440p.
Kolejny filmik przedstawia nierówna walkę między PS4, PS4 Pro i XBO. Tym razem Candyland testuje konsole w ekstremalnych warunkach i pod maksymalnym obciążeniem. Spadki animacji są już zauważalne na obu konsolach Sony i sięgają dla PS4 do 40, a na Pro jest o wiele lepiej i spadki animacji nie przekraczają wartości 58 klatek na sekundę. XBO radzi sobie z płynnością podobnie jak PS4, ale z tą różnicą, że sprzęt Microsoftu bardzo rzadko uzyskuje pełną rozdzielczość 1080p i gra działa prawie przez cały czas w 864p.
Ostatnie dwa filmiki pokazują Project CARS 2 na platformie PC. Pierwszy porównuje wersję PC z konsolowymi, a na drugim wideo przedstawione są ustawienia min, medium i max. Na każdym z ustawień gra na PC wyciąga min 60 klatek na sekundę. Platforma testowa, to: Intel Core i7 7700K (4x 4.20 GHz), Nvidia Geforce GTX 1070 8GB, 16 GB DDR-RAM, dysk 240 GB SSD i 2.000 GB HDD. Czyli malutki potworek.
Komentarze
Prześlij komentarz