Reklama


Assassin’s Creed Origins - nowości w systemie walki

W sieci pojawił się materiał wideo, w którym twórcy Assassin's Creed: Origins objaśniają, jakie nowości w systemie walki uświadczymy w ich grze. 


Nowości będzie sporo i praktycznie cały system walki został zmieniony i już nie polega na animacjach, jak było to w poprzednich częściach, lecz na tak zwanych hitboksach. Dla nas graczy, oznacza to, że nareszcie będzie mieć znaczenie, jaką bronią władamy i jaką się posługuje przeciwnik, z którym aktualnie walczymy. I będziemy zmuszeni dobrać odpowiednią taktykę, bo inaczej cali ze starcia nie wyjdziemy. 



Będziemy mieli do dyspozycji lekki i silny atak. Lekki, jak łatwo się domyśleć, będzie zadawał mniejsze obrażenia, ale nasze ciosy będą o wiele szybsze. A silny będzie zadawać większe obrażenia i dodatkowo może przełamać blok przeciwnika lub go przewrócić. Bronić się przed atakami wrogów będziemy za pomocą tarcz i uników. Ilość uników będzie ograniczona czymś podobnym do staminy, która będzie oczywiście odnawiać się po jakimś czasie. Mechanizm ten ma zapobiec monotonnej walce polegającej głównie na unikach. Jak sami widzicie nowości w mechanice walki jest sporo. Szkoda, że wszystkie one zostały zerżnięte z innych gier, a Ubi nie pokusiło się o coś naprawdę nowego i innowacyjnego. Rozumiem, że dla serii Assassin's jest to ogromna nowość, ale dla starych wyjadaczy jest to chleb powszedni.  




Komentarze

Reklama

Popularne posty